God Bless
Ethan | 16 | Texas

miucciapet:

android commercial: *proves that they’re better than iphones in every way possible*

me: …and?

beastlyart:

lonelyheartsdeathmetal:

musterni-illustrates:

———————

a new zine called shitty horoscopes that i’ll be premiering this year at the Toronto Queer Zine Fair, among other things! hopefully i’ll make volumes available for online purchase soon. credit where credit is due: this was inspired by the huge number of made-up horoscopes floating around tumblr lately, and angry-poems.

yup, the Libra one is pretty accurate

I don’t give a rat’s ass about astrology or put any faith in it, but I really, really like these. Apart from the rocking illustrations, I love short, surreal, sort of fatalistic poetry (see WTNV twitter and Sexts from the Void) so.

yougobro:

So only home girl from frozen can turn up

kevinbolk:

"ARTIST BOLDLY REIMAGINES DISNEY PRINCESS AS A PILE OF ROCKS" 

You’ve never seen them like this before. Mind blown!

ihategeese:

I was going to put a disclaimer saying “sorry to any thin people that might be offended,” but guess what? I don’t give a crap. Thin people can be offended for three minutes; people have been making fun of me my whole damn life! So screw you thin people if you’re actually upset by this.

jpmetz “Top 5 Reasons to be Fat”

OMG

meanplastic:

money is the anthem of success, so put on mascara and your party dress

ashtoniws:

ottermatopoeia:

mattniskanenseyebrows:

OCTOBER IS NEXT WEEK

image

OCTOBER IS THIS WEEK
image

OCTOBER IS TOMORROW

image

passthecocaine:

the-hobbit-hair:

passthecocaine:

Excuse me but what is this doing in the potato tag

that does not look like a fucking potato to me

why were you in the potato tag

image

imnotjailbait:

this vine is literally the femme fatale tour

officialunitedstates:

"What does the chef recommend?"

"Sir, this is a mcdonalds"

octoberrainfall252:

Not taking any chances

j4ya:

closed-mouth-open-mind:

I like this color but I really miss my green hair. :x

image

zero-the-her0:

nightcloak:

unforgivingplace:

I am fairly convinced that Red Pandas are not real.

OHMYGOD

THEY ARE LIKE CHILDREN WITH TAILS 

 12345 »